Nippan då! <3
2010-05-14 / 11:13:32 / Allmänt

Titta jag hartar straffar! Det är det värsta jag vet, Alivaligt! Om jag inte räddar dom så är allt mitt fel ju! Och min
choce stog och förklarade att att va en målvakt är det tuffaste man kan vara och att det är lyxigt att vara det.. Och att jag borde vara stolt över mig att jag har kommitt så långt och blablabla.. Medas jag stog och grät för att jag va så jävla närvös och jag blir alltid det på ströffat :'( Inte kul.. Så i går läste jag på nippan Min thai babys blogg och det stog


Ska duscha nu. Måste få duscha av mig mina torkade tårar. Tack vare dig Kip så började jag gråta!
Men glädje tårar är alltid kulkul :D Kommer vara upptagen idag, bloggar maybe senare! <3


Nawww! Och sen på kommentar skrev hon att hon grät bra för att jag grät.. <33 puss på dig nippan! :D Utan mitt älskadelag skulle jag inte ha kommit så långt, Det är ni som skriker och peprar mig när jag ahrr det svårast.. Ni har alltid hjälp mig med allt när ni ser att jag har dte svårst på plan.. Love us babys!

Alltid lika glada! Det det jag älskar med er! Och tjejer.. Vi Vann GULD! SÅ JÄVLA NICE!




1 Kommentarer
Alicia:

Kip, du är bästa målisen!:)



SKRIVET DEN: 2010-05-14 KL: 22:48:04



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: