Min Kamra till Salu!
2010-06-22 / 08:34:09 / Allmänt

Super bra kamra för alla ;) NICKON D40

allt Kartong allt som jag har till denna fina kamran, Vrf jag säljer den för att jag har 2 st och jaaa man behöver ju bara en eller har jag fel? Den är skit tar skarpa bilder och har en tydlig HD skärm pasar för alla lätt och liten, Lätt att ta med dig, Visst är den lite stor men det ska ju sådan kamror vara ;) Jag älskar den men har ju 2 -.-

 

OM NI ÄR INTRESSERADE ÄR DET BARA ATT SKRIVA PÅ KOMMENTARER SÅ FIXA R VI DET :D puss!

NY PRIS -8499 SÄLJER DEN FÖR 5000 KR ;) BRA PRIS

flera bilder fråga mig!




2 Kommentarer
emma:

DRIIVEERUUUUUUU:O:O:O omg, men fan, jag har inga pengar. :( spara den tilljul så kan jag få den i julklapp av mina föräldrar ;) driver, men åååååååååååååååhvill ha.. <3



SKRIVET DEN: 2010-06-22 KL: 15:52:10 URL: http://jagochminkopia.blogg.se/
nathalie <3:

jag vill och kan köpa den ! :) <333



SKRIVET DEN: 2010-06-22 KL: 20:44:09



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: