Next! Sova
2010-05-06 / 00:07:55 / Allmänt

Glömde bort att det va skola i morrn.. Dumma mig dåå börjar ju halv 11 NICE! Åh vad trött jag är vill bara krypa in i mitt täke ocg bara slåkna som ett ljus som tappar glöden (Jag tönt) HÖHÖH.. Men i allafal.. Vill sova nu och det ska jag har sjukt on i min rygg.

I morrn om becka inte blömmer min 50 kr som hon är skylidig mig.. så åker jag in till stan en snabbis och köper en ny läpp sak till min läpp:) Puss och sov så gott sötisar vi ses i morrn ;) Byeeee



Juste! Min header + Design är inte klar en men nästan, johanna fixar när hon har tyd i mi morrn... Den är fett het ju! Den är bra för att vara min första egna jag har gjort själv, Visst.. Blev rätt nöjd... Denna komemr jag ha till jag har kommit från thailan tro jag eller så byter jag till en ny innan vi får väll se, Det är skaker som ska bli störe och saker som ska flyttas och grejer.. det kommer bli skit bra det hära!.. Hörs pusss



1 Kommentarer
Linnea:

Skiiit fin :D <3



SKRIVET DEN: 2010-05-06 KL: 23:20:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: