Mysss!
2010-05-09 / 18:05:18 / Allmänt

Nu är jag hemma! Har varit på bio med emma ''The last song'' ÅÅÅÅÅhhhh vad bra den va.. Alvaligt jag satt och grätt och alla det va den sorligaste filemen har har sätt :( Den va skit bra och ala låtar som va med i den va så jävla fina! Aaaa ni måste se den asså! Sen senare mötte vi upp rakel och sen drog vi till galerian för att fika gott! :D Sen efter fickat gick vi runt och kollade lite på kläder och sånt :) Köpte en ny läpp grej;) Just nu har filmen kvar i huvet så jag är lite ledsen fortfarande... Ni sulle sätt  mina ögon KNALLRÖTT säger jag bara! Efter att ha gråtit så mycket (alla grät där) Så nu i huvet her filmen en inte för svunit :'(  Som sakt den va skit bra och sorligt och musiken så va med i filmen va helt underbart! Pusss



1 Kommentarer
axel / alex:

såg också den idag den e fett bra och sorlig<3333



SKRIVET DEN: 2010-05-09 KL: 18:22:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: