jag vet, jag vet!
2010-05-04 / 19:29:14 / Allmänt

shasha sötisar! Saknat mig??Inte haft tid på dom senaste dagarna!
I går va det inget specillelt.. hadde träning i går..

Idag: Iskola hade 1 letion sen var det lunch efter lunchen så skulle tydligen hela min skola springa (nordens strörsta skola) japp många är vi med... Så vi skulle springa 8 km nästan ett mil -.- Men vissa gick som jag :D jag gick med  Ellen sörnows! Pratade skit om alla, yhahhahahaha skojja! aaa men vi jick och prata om killar och magrutor ;) Olalalala... Aaaaaa när vi hade got en bit fick jag skavsår och när vi kom fram till skolan ingen så fick jag typ blåser UNDER min fot ./ blööööö vad ont det gör asså!

aJAJA nu ska jag duscha ses puss




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: