Det är inte sant! 1 maj idag!!!!
2010-05-01 / 22:09:17 / Allmänt

Det är  inte sant! Denna månad åker jag till det härliga hemma landet thailand i hela sommaren! Omg köra min moppe,Bada,träffa släkten:) + min underbara kompisar och självklar SHOPPING! En massa ska jag köpa tro mig! åååhhhhhhhhhhh kan inte fatta att denna månad äntligen är här! Och veckorna går ju ur fort så det går extra fort och snart åker jag! Självklart kommer jag att sakna många men men stannar ju inte för detras skull :P
Bilder: 2008

Mina söta kusiner :)

Söta kusinaerna :)

Thahahah lilla trötta jag!

jag och min ur snygga moppe, Vist passar jag med den?? ;) Kan ni tänka er jag köra den i fullt fart? Det är sant jag gör det :Dkul kul! länktar!

På kvällarna kommer pingis bordet ut och då kör vi hårt! <3 ;)

jag kör mormor hem va snällt! tahhahah :D



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: