började 9 och slutade kvart i 10....
2010-05-28 / 12:06:49 / Allmänt

....Japp så var det.. hejj lalalalala ,Efter skolan ålte jag och några til globen ovh kolla lite.. och sen åkte jag hem! Åker ju snart till thailand.. Klart jag längtar men asså just nu vill jag inte :/ Alla är så söta mot mig.. Killarna i min klass som jag ens inte rör kom och krama mig i dag nawwwww.... :') och dom bah ''vi kommer att sakna dig mest'' kommer att sakna er alla med. men så är livet
Facktist är jag lite deppig för det..att jag sa vara hela sommaren utam mina älskade svenska kompisar.. Har ju massa vänner i thailand med men det räker inte. Aaja nu ska jag tvätta min fötter,, Myss ;) pusss


asså jag får inte på min datha så jag kan inte ägga in bilder sorry gays :/



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: