Åhh, Villken härlig dag!
2010-05-14 / 21:28:00 / Allmänt

HUr mårn ni mina kära läsare?? Jag är skit trött efter en jätte myssigt Dag! Det började med att jag och emsi åkte till farsta och köpte present till rakel och min pappa.. Vi va dår från 1 till typ halv 4 eller nåt nice! Och fter det kte vi till globen en snabbis och där träffade vi Eric... Sen åkte vi hem så träffade vi på Angelow,Kim,Max,Luckas,Farid och kevin:) nICE BAJS! hAHAHHA sen fixade vi lite saker hemma hoss med med bellen, sen gick vi och grilla sååå jävla myssigt det va! Nåt jag HISSAR! hahahhaha det va skit nice så vi sat och höll på tog bilder och åt och såna saker.. Sen gick vi hem och hämta dendära väskan jag hitta och gick hemm till ägaren och gav henne den :D fan vad glad hon blev.. Visst Emma! :) Och sen gick emma hem och jag hemm och nu skitter jag hemma och gör inget... Ska hitta på nåt nu vi ses puss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: