Shasha bloggen!
2010-03-08 / 17:29:21 / Allmänt

Vaknade med ett fin leande på mina fina läppar (glömt bort att jag fyllde år idag hehe) .. Idag är det min dag! Ingen ska få förstöra den! Just nu sitte jag hemma. Ska inte träna efter som att jag hinner ju aldrig på må måndags träningar för dom börjar när jag slutar skolan-.- Idag i skolan var skit kul. Neee okej då, Sådär.. Det va kull och se alla också men det är ju pluggandet som gör mig galen och uttråkad... Tack alla söta för att ni har grattat  mig på min 14 års dag. Ilove u. Vet ni vrf det är flaggor på bussarna?? Jo men hallå det är ju kipis födelse dag! Hahha och sen är det för att det är nationella kvinnodagen hahah killarna i min skolah har varit extra mot mig efter som att jag fyller och och att jag är en tjej efter som att det är kvinodagen idag :) Tack för det Boy's ! Snart kommer min syster och hennes kille paul :D Vi ska äta lite och sen får vi se vad vi hittar på.. Vi ses snart bibosar! pössss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: