pallar inte!
2010-03-08 / 22:16:11 / Allmänt

Säg hejdå till kips födelse dag nu! I dag är den enda dan (nästa år-.-) och sen är det inget mer :'( Aja palar inte sitta vi datan nu döööööööör.. I mårn skajag boka tid till mina naglar sen blir det match! Wooohooooow! Vi ses i mårn. Tack så mycket alla mina älskingar som har på sms facebook msn mail och allt skrivit grattis till mig! Tack för att ni bryr er. Jag älskar er! Puss på er vi ses i mårn. Hoppas att jag hinner att blogga innan matchen! Jag ska vara i huddinge klockan 6 och jag slutar typ 3 men det tar en visst tid för mig att åka hem hehe (seg?) Och sen ska jag tvätta bort mitt smink laga mat (äta) Kläpå mig och allt. Men men vi får väl hoppas på att jag ska kunna blogga! aja vi ses  pööööööööööööööööööööööööööööösssssssss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: