Nej, Jag är ingen plygg häst!
2010-03-14 / 23:29:44 / Allmänt

En sak.. Jag strutar i alla läxor. Bryr mig inte om skolan (okej oj det gör jag) Men inte seriöst! Ska göra det nu! Låvar.. Jag vill inte ligga efter så jag pluggar hemma extra så att jag ska få godkänt! Vill ju lixom inte bli en ute liggare eller not.. Hahahha. Okej mitt mål är allt gå i skolan.. (som jag inte gör nu, INte bra!) Och gör det jag ska i skolan. Vrf åker jag dit om jag inte gör not fattar ni? Vissa säger'' vrf ska man gå i skolan om man inte har nån nytta av det?'' Men jo! Du har vist en massa nytta av det.. Okej nu läser vi om Antika grekland i skolan.. Och vissa tänker ''löjligt kommer ju endå inte ha någon användning av det här sen..'' Men vad fan vet du!



Visst är jag duktig? Jo säg att jag är det ;)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: