Ewwuuu!
2010-03-23 / 18:08:10 / Allmänt

Jag skulle till teknikmagasinet med Nattha i går och skulle hon titta på hörlurar och jag kollade lite runt... Och vid kassan hittade jag en klubba med mask och massa anat ekligt i och då frågade jag''är det riktiga äkliga kryp????!!'' Han bah '' Ja det är det:)'' Jag bah ewwwwuu! Han börja skratta och sa '' du vill inte se  i kartongena brevid'' Jag bah''vad då rå??'' Kolla så får du se :D EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWU! Enu mer kryp fast inte i klubba bara så där med typ krydor på jag bah ööhh ewwwu ska man äta dom eller vad?? Han vah '' Ja dom smakar som chipps'' Då tog han ett packet och börja äta på den och jag srang ut!!! Fy fan asså!

( Fel stavning över allt men pallar inte kolla ingenom allt) Bilder kommer senare !



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: