Dagens stora diss!
2010-03-30 / 20:12:06 / Allmänt

Idag på h&m så jag någar små fjotisar som va i min ålder vet villa det är! De gå i min bvs klass Linus?! Låt mig bäretta hur det såg ut! Okej vi börjar med Jävla fjortisar och Så jävla fula! Het fucking vita läppar, Tuninga så att man såg hela röven, Mascara humm... Ca 4 kg Och sen wanna be Fjällräven jacka typ från h&m barn avdelningen eller nåt. Men fy asså! Samma när jag satt på donken med nippan och emma, Då var det en kille som hadde spik hår och 10 kg Wax och glittriga Toffsar på bena! Fult!

Vi tar ett stort diss på det! Fjortisra va ju typ 2008! Nu 2010 flickor! obs! Fel stavningar! Men pallar inte läsa allt och rätta till.. puss




1 Kommentarer
nippan såklart!:

Haha amen juste! Men killen var ju typ ifrån utelandet? x)



SKRIVET DEN: 2010-05-23 KL: 20:26:27 URL: http://enjoin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: