Bloggar not lite till ;)
2010-03-29 / 22:38:23 / Allmänt

Tappat bort mitt buss kort! Är det nån som har hittat den så snälla ge mig den. Det va precent kort i den med. Hoppas att jag hittar den. Min skola är nordens största skola och jag tror inte att alla är så smarta och tänker '' Jag går och lämnar den i exprtionen'' Stavning! Vad jag tror och har ont i magen för är nog någon har baxat den! Fuck u! Den som har gjort det! Respektera andras saker! Så jävla su är 100 på att den är borta :'(

Så sur! Okej jag var slavig att ge bort min jacka till alex och sen skulle jag tömma alla fickor för att Anders inte skulle rota i dom! Men om jag bara gick upp till mitt skåp och lämnade allt då skulle det aldig hända!
Fattr ni ett frecent kort!
En dag kommer jag att märka den som har tagit den! Då jävlar! Tack therese älskling som fixa Sms biljett till  mig (gratis) I love u


PÅ BUSS KORTET STÖR DET :kip shasiprapha hette lön 100



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: