hur mår ni älsklingar?
2010-06-09 / 06:04:58 / Allmänt

fan vad jag saknar min klass och mitt lag asså! Älskar er! <3 :'( Aaa idag ska jag på merknaed och kolla på kläder och såna mumsiga saker som väskor med :D Assnice! Men det är senare men vid tolv ska jag på begravning med min mormor men jag pallar nt men jag vet inte om jag ska stanna eller om jag ska bara tjusa henne dit vi får se och fter det blir det kopisar och hämta kusen i skolan :) hahahaha aja ha en bra dag här är klockan humm... 11 :) puss

Titta vad jag fick av Alex dan när jag åkte! tack älskling! <3



2 Kommentarer
Molly:

Kip! Jag saknar dig bvän!!! Jag har försökt ringa dig hundra gånger nu men du svarar inte ju! :o ring

mig, du kan ringa även om det är natt <33 dina kakor väntar på dig i frysen... ;)



SKRIVET DEN: 2010-06-09 KL: 23:17:32
Bellen:):

kiiiiiiiiip!!miss you:Pkip din brev låda ee helt full assåå



SKRIVET DEN: 2010-06-10 KL: 08:15:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: