härlig dag!
2010-06-06 / 16:44:26 / Allmänt

Yessss nu kan jag blogga med Å,Ä,Ö hehe... Idag har vi varit och kollat på mobil och daator och kläder och mobil skal och smycken ååååh om jag hadde hela värdens saker skulle jag köpt allt fan vad jag vill haaaaa! men ska edå köpa det endå innan jag åker, neeeeeeeeeeej vill inte åka!!!! ajajajjajaj, Idag va jag på ett super STORT köp centrum! Me like... och sen åt vi på kfc me like too! Och sen gick vi runt och såå och sen fickade jag med kusse syster och papisen :) Och sen gick vi rut mer och köpte shampoo och sen åkte vi hem :D Nu skitter jag med mammas kusin som är 15 och myser kollar på tv.. Han vill vara inne på datan men får inte för mig.. Jag ska blogga mohahhahah... Aja nu ska jag kolla på tvmed honnom men ses snart puss! Ha en härlig söndag, Nu här e klockan 10 på kvällen puss!

Juste! va ju med min syster på sjukhuset ,




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: