Mins sjuka bröm!
2010-01-12 / 18:27:08 / Allmänt

Inatt drömder jag.... Att jag var bil försäljare?!?!?! Och att ni vet angela & vanessa simmons dom två söta syskonen från daddys girls som går på mtv ni vet(?) och dom som har ett märke som hetter Pastry som kan kan köpa i stockholm! i en amrekansk sko affär dom är skit fina verkligen!! ja aa.. dom 2 skulle köpa en bil av mig. Då var jga tvungen att åka hem till dom i usa fast jag bodde i usa enligt drömen.. aja då åkte jag dit och när jag kom fråm träffade jag Run angela & vanessa simmons pappa och han frågade mig om jag ville bo med angela & vanessa ?? hahha jag sa bara lätt ja. då gorde jag det och dom fick fick bil gratis av mig och allt sen vakna jag :( muhuhuhu
jaha det var min fina söta dröm!! kram på er:)
 BILDER PÅ:


HÄR ÅR DOM 2 FINASTE!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: