Mina naglar
2010-01-20 / 22:30:50 / Allmänt

Hej på er! asso hur kan man glömma? Joo Nyss satt jag och kolls på när pappa spela på min Xbox och jag själv satt och fixade lite på fyllning på mina naglar. Asso idag vra jag hos min mammas kompis efeter skolan hon skulle sätta lösnaglar på mig(fixa) det blev skit bra det är inte tips förlängning..

Först så satte hon vanliga lösnaglar och fila till det sen så satte hon på tips på dom och sen fixade hon lite och bla bla bla... Dom blev skit bra.. Jag är riktigt nöjd. Jag betalade inget för det efter som att det är min mammas kompis.. Men är det  nån som vill fixa sina naglar har hon en salong någonstans men jag kan ta reda på det.. Det kostar ca 200 till 300kr billigt och bra.. det håller i typ en mån ad(?) om ni är intresserade så är det bara att skriva till mig. Jag fattar inte att jag kan glömma och bäretta det för er!;)


har i ngen bild men det är ksakt sama men jag kan takort på mina naglar i må om ni vil?
orarinte nu hehe



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: