Kipi talar ut!
2010-01-29 / 21:13:58 / Allmänt

Nu får ni höra hur jag tycker och tänker! Jag stör mig på nör folkt föker, Asså inte när dom står och söker så bara så dår. Det gör mig inget. Men det jag menar är när folk röker i buss kuben eller vad det heter. A å då är det skit kallt (ute) och när man vill sätta sig så stingker det! Hatar sona folk som inte kan respektera anndra! Det har hänt mig 2 gr

När jag var med ''F'' ''N'' ''J'' och ''A'' typ efter B-språket och ''F'' skulle vänta på sin buss och vi skulle vänta med henne det var bara vi där. Efter typ 5 min då kommer en man i 40 års ålden och tänder på en sig inne i buss kuben där vi står(?)! hau fan tänker du? undrar man då! Och vi börja hosta och så asså det stangk! Då jick ''F'' och sa till han - Ursäkta men kan inte du stå där ute och föka. Vi är unga och vi klarara inte av allt lukt och bla bla bla.

Då ska han börja kaxa. -Men vaddå ra? lite rök! Jag får ju också vara här det är inte eran buss kubb och blablabla. Då så jag hen hallå vi var här först, han bah - men vad fan spelar det för roll? Vi sa det spelar stor roll för vi kan inte anndas här! då gick han ut och skrek -ÄR NI NÖJDA?!! Asså jag menar är det så jävla svårt och bara gå ut och röka det var ju skit varmt ute! Blir inte ni störda på sonna??

Mycket stav fel jag vet men pallar inte! så vi dissar gubben!

 

 




1 Kommentarer
nippan såklart!:

haha :) Gillar dina läpper bebo!



SKRIVET DEN: 2010-01-29 KL: 21:52:53 URL: http://enjoin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: