Jag har träning i mårn!
2010-01-10 / 00:59:20 / Allmänt

JAA. Äntligen är det träning igen. Men mamma säger att inte jag får gå på tränningen i mårn för att jag är snorig -.- Men och? Jag kommer ju inte döööö mamma! Men hur som hon vill inte att jag ska tränna och om jag bara går på träningen i mårn så kommer hon vara sur på mig resten av 2010 Och sen kommer hon att säga '' om du inte lysnar på mig så det är bäst att du slutar'' För att? '' Du kan inte sköta dig! det är farligt att tränna när man är sjuk'' Men hallå jag är inte sjuk! och sen vill hon att jag ska bli proffs! Hur kommer det gå om jag inte får tränna? Mammor!Aja i mårn ska jag som sakt byta litte saker sen hem och åka pulka kram kram


2009 östhammar var bäst med er!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: