duma mamma!
2010-01-17 / 23:40:12 / Allmänt

Nu kommer hon in i mitt rum och säger att jag ska paka upp -.- ! och jag kan inte böja mig eller nott kan kanpt gå! Jag ka ett blå märke och knä skada och på andra knättt Hellla knnnnäät så har jag brän sår från cupen sååå lycka till!

Men ni skulle sätt.. Det tog typ en halv timme för mig och mina tjejer at få på mig mitt knä skuddd! Det gjorde sååå ***** ont! möhöhöhöhö


Aa.. som sakt mitt
tangentbord är cp såå men ska sova nu börjar 10 men jag måste sova jag är skit trött från båtten..
Jag sov skit bra i åland det är ju bra.... Men vackande av att Agenes och carro typ skratta åt Beäääran <3 hahah puss och
god natt vi ses i mårn efter skolan. pusssssssssssssssssssssss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: