Åland :)
2010-01-07 / 22:23:39 / Allmänt

Just nu har jag trågit och det är vissa som läser min blogg som frågar - Vad ska du gjöra i åland och när åker du?
Jo efter som att jag inte har not att göra nu så kan jag ju passa på att berätta om åland som jag ska åka till rätt snart. Det är så här. Jag ska spela en cup men inte mitt lag eller ju mitt lag fast annan diviiton jag spelar i divition 3 jag ska på cup med diviton 4 ett lag som är lite sämre en diviton 3 men aja Vi ska vara borta i 3 dagar. Fredag den 15 till söndag den 17 januari.

Det ska bli rätt kul. Men vi ska åka båt jag hatar att åka båtar.. Som sakt vi ska spela en cup och bara vara där och ha det mysikt. Förra gången vi va där bråkade vi med ett annat lag Våran Tränare Malin blev skit lack på oss och blablabla bla!
Men dom Lekte Fjortisar då Bliv vi lite störda på dom och lekte typ blattttar till backa. haha dom haddde typ 3 kg smink på sig på en fotbolls cup 'Hallå'' och då tog vi på oss våra tränings byxor och hade häng hahah såå J*vla kul. Kommer ni i håg? Hahahah fattar ni not?



För er som inte vet vad åland ligger
Så ligger det vid Finland. Mitt i mellan sverige
och finland.




1 Kommentarer
felicia:

tackar..... (jag är dålig) jag vet inte om jag vill åka till åland men det verkar bli kul men jaja :P <3



SKRIVET DEN: 2010-01-08 KL: 19:48:28



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: