åååh äntligen..
2010-01-17 / 21:21:06 / Allmänt

Ååååh äntligen är jag hemma i stockholm! Hur mår ni? Jag mår skit bra (bäst asso) Vi kom tvåa mohahhaha det gjorde inget att vi inte kom etta Vi spelar ju skit bra och vi hadde kul, Det är det som räknas! Visst? Aja. Det var ett lagg som alla lagg som var eot dom!! Fan vad jag fick damp asso! Dom spelar sååå fult och dom själva vara fula. OBS! deras tränare var peddddddooooooffffiiiilll! Hahaha Sant ju!

Han pussade alla tjejer i lagget hela tiden  se hö ani deras han hela tiden. Och sen när i skulle hämta vårat pris så typ kramade han Bellen(?) URSÄKTA! Vem är du??? hahah. aja så dom kom 1:an.

I år var det skit kul.. Vi 8lekte med bagarmossen hahah såå det var ju bra så att vi inte krigade mot dom! Dom är ju snälla. Jag känner juen tjej som spelar dår vet ni vem Nippan är?<3 Hon är skit bra...
Vi typ hadde skit kul lekte lite tjuv och polis :D och burken oooooohhhhhyeeeeeeeeh Men vad då(???)i är ju baran visst? elle... Men vi hdde det skit kul och alla var jätte nöjda med silver jag är inte ett dug lässen eller bäsviken!
så nu är jag hemma och är stolt över mitt lagg. och att jag älskar dom mest av allt!

Jag tog ganska många bilder men på båten på väggg hem så måddejag skit det var skit stora vågor satt hela båten gunga skit mycket :/ Men rätt kul ändå... Vi sprang runt och tog bilder sen somnade jag på goletmetypbäääääran och Klara (?) och sen åttttt vi! bilder kommer i mårn min mamma har datan och jag kan inte ladda in bilder med min en den är Cp!!!!! Lovar er att komma med fina bilder i mårn.

Nu ska jag leka med min syster somjag har saknat sen ska jag nog kola på tv med mamma och pappa. ses snart pusss



dänha s''stora'' Båten åkte vi med hem ta från åland till stockhlm:D
istället för att åka bil från skolan i typ 1 temme och sen ka båt 2
timmar och stana någon stans(?) och sen där ifrån ta bil till stockholm
I 3 timmmar. ''låååångt''
puss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: