Vill inte ha nåt med dig att göra!
2010-02-20 / 19:30:58 / Allmänt

Postat av: Sofie

HAHAHAHAHHAHA, fett synd att du tagit bilden "svar på komentar" ifrån Erica! ._. (www.ericai.blogg.se)
Lixom, måste du kopiera från henne? suck Aja, det är du som förlorar i längden! ;)

2010-02-20 @ 16:16:05
URL:
http://saon.blogg.se/

Svar: För det första vill jag inte bråka med dig. Och sen vill jag inte Göra det till en stor sak.. HAHAHA som du gjorde med mig. Du skrev en hel fucking lång in lägg om/till mig Naww Erica du är ju för söt.. not. Och sen så vågar du inte ens föresvara dig sjävl utan du tar en av dina vänner som ska skriva allt och försvarar dig. Vadå? Okej Kipi är eelak okej (iband) Men jag visste inte att jag var så att folk blir rädda för mig. Såå snyd, Lilla år bla bla bla.. pusss



1 Kommentarer
Erica:

Jag vill verkligen inte bråka allt blir bara fel när man skriver på datan... :(

Jag skrev inte inlägget i min blogg för att vara taskig mot dej eller nått, jag skrev det för att "försvara" mej själv så att inte andra tror att jag har tagit texten från dej...

Och jag har inte skickat Sofie på dej, hon såg säkert inlägget bara :)

Men nu skiter vi i det här bara



SKRIVET DEN: 2010-02-20 KL: 22:20:43 URL: http://ericai.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: