Svar på kommentarer;)
2010-02-17 / 21:53:38 / Allmänt

Sa jag att jag har fått en ny jacka? :)


Postat av: Leia ♥

Härligt med ny jacka :)

bar blogg! http://leiabloggar.blogg.se/

Svar: Japp, det är det alltid <3 ;) Eller har jag fel?:o

We are the world 2010

Postat av: sanja

kipi den va sjukt bra <333 love it

Svar: Visst är den bra! Jag älskar den med ;)

kipi love boy's! ;)

Postat av: axel

omg taylor lautner(stavning) e så jävla snygg:)<3

Svar: Jag vet, Fast han är min lilla prince ;p <3

Dagens Kipi Tipsar!

Postat av: sanja

bästa tuggummigt <3

Svar: Den ägger ut allt! Och alla ;)

Dagens stora fråga!

Postat av: axel

lång brun canada :) tycker jag <3

Svar: Jag tycker att den är snygg också. Men fjällis har jag ju nu :)

DEt var nog alla föd den hära gången.. bra ni/dom som kommenterar ett exta plus på er ;)<3

 




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: