Svar på kommentarer;)
2010-02-28 / 23:35:01 / Allmänt



Just nu.

Postad av: Elin

fin blogg! =)

Svar: Tack Elin;) Din och Alicias med <3 :)

http://twodifferentlives.blogg.se/

Går dagens film!

Postat av: axel

hahha har också sett den 1000 gånger men vet du att det finns en ny som heter bring it on fight to the finish:)<3

Svar: Nee det visste jag inte :O Ska ta en titt på den då, Hahahah <3 ;)

Önskelista!

Postat av: Linda

Haha.XD Eller hur, på vems önskelista står inte det med?XD

Svar: Humm.. Vem vet :)

http://lindazfoto.blogg.se/

Angelica!

Postat av: Angelica syster.

Mitt nr är 0707543175 :) det är nog bäst att göra jätte många jätte tunna blonda slingor först och sen färga brunt. Om du bleker hela håret kan det bli fläckigt och konstigt :P då blir det ju iof slingor istället men man kan ju göra jätte många så det är mer brunt hår än svart :) kan hjälpa dig om du vill, bara att ringa :) puss puss

Svar: Okej va bra <3 tack ;) pöööööööss

Tv nu!

Postat av: axel

omg shit jag vill också börja på dans men vad heter den här dansen ere hip pop (stavning)<33

Svar: Jag vet visst är dom dycktiga? Det stavas Hip Hop:) Jag ska inte börja förs typ i höst.. Det är fullt överllat nu :)<3

Fan vad glad jag blir!

Postat av: Sandra

Kip din busunge, vilken ful bild OMG hoppas att du inte har många läsare haha ser ju fan hemsk ut sånna bilder borde raderas! Haha men jag ska ty nästan säkert börja ! :D var på träningen :) Love U too <3

Svar. Thihihi jag är busig! :D Jag hopps att du ska börja. Bilder na är jättefina ju. Nu blir jag ledsen för att du tycker att dom är fula:'( Hhahah Love Yaaa<3

Det var nog alla ;) Puaass




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: