Stör mig på sånt!
2010-02-17 / 22:36:53 / Allmänt

Titta.Tycker ni att killar ska kunna använda rosa utan att många kallar dom BÖG? asså det bästa jag vet är att är killar med rosa tröjor också.. Men jag stör mig så jävla mycket på att vissa killar dum Bög? Men jag säger bara att den som gör det kan vara bög eller lebbar vad fan man är.. Jag menar, Vem har bestemt att rosa är tjej färg och blå kill färg? Jag älskar blått. Jag har bara lust och skrika ut allt jag skriver till er! Men har jag inte rätt? Vi är inte så olika om man tänker efter dom har en *** och vi har en ***** och inget mer.. Så kan folk bara acceptera det. Okej en annan sak är om killar tar varandra på rumpan eller not då kan jag säga att det ser bögiga ut. Fattar ni vad jag menar med detta?

Så rätt!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: