Fredag, skolan...
2010-02-19 / 20:11:28 / Allmänt

I dag skulle jag ju till skolan halv 7 efter som att jag börjar 8, Gissa om det hände? Neeee. Som alla fredagar så försov jag mig:) hahah. Och jag typ vaka när idrotten var slut så jag skulle ändå inte hinna till so:n. Och sen såg jag att jag hade engelska efter so så jag åkte till skolan. Och gissa vad?! Joo stop med tvärbanan!! Fan vad sur jag blir... Aa så kom jag så klart sent.. Och efter engelskan hade vi lunch och sen fick jag veta att so var inställt. Ja det var ju bra. Och sen fick jag veta att vår musik som vi har efter lunch också var inställt. Ja.. håltimme! och sen hade vi svenska och B-språk.-.- Ja så har min andeles vanliga fredag varit;)

Sommar! Smexiii;)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: