Dagens varning!!!
2010-02-01 / 23:09:09 / Allmänt

i lördags efetr våran sissta matchs vid 01.20 sent vah? men men vissa fick spela kvart i 2 och syp slutar kvart över 2. Aja. Då skulle vi duscha och jag och linnea delade handuk och vi han aldrig torka håret efter som att vi ville snapt till backa till skolan och sova... Det var skit kallt och från skoln till fotbolls hallen var ca 1000 m och när jag och inneagick ut så direkt bev vårat hår skit kallt. Jag blev ass red och stoppa in mitt hår i min luva men fan det hjälper ju inte! för varje steg jag tog så blev det mer och mer till en is tapp.. till slut kunnde jag bryta sönder mitt hår svär!!!!!! Jag skulle tagit bild men han inte.. Det var samtidigt fett coolt att det kunnde bli så.. det var fan riktig stor is tgapp på mig(mitt hår)
så ni ska torka håret efter ducshen och så det kan vara farligt med!
hahha hadde inget att skriva om



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: