Angelica!
2010-02-26 / 23:18:53 / Allmänt

Pappa är ni Norge och jobbar. Och jag har inte min Systers Nummer(Fråga inte vrf) Hehe. Och man kan inte ringa min pappa bara sådär. Efer som att han jobbar på en oljeplattform. Varför jag vill få tag på min syster är för att jag behöver hjälp med vikken hår färg jga ska ta för att det ska bli brun.. Och hon vet typ allt efter som att hon färgar håret 24/7 eller inte riktigt men typ hahha.
ANNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLCAAAA!


Jag vet, Coolt vah? Det är på ett sånt ställe han jobbar på (fast störe) Tror jag..



1 Kommentarer
Anonym:

Mitt nr är 0707543175 :) det är nog bäst att göra jätte många jätte tunna blonda slingor först och sen färga brunt. Om du bleker hela håret kan det bli fläckigt och konstigt :P då blir det ju iof slingor istället men man kan ju göra jätte många så det är mer brunt hår än svart :) kan hjälpa dig om du vill, bara att ringa :) puss puss



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 12:01:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: