Yesss!
2010-04-30 / 16:34:54 / Allmänt

HEMMA NU! Va i skolan idag nice! Skön dag... Jag och alice gick inte på b-språket för att vi inte hade nåt... Så vi gick och köpte godsaker och läsk och sen satte vi oss på en gräs matta utan för skolan eller en bit bort från skolan Och prata en massa.. sen hihtta jag en tändare i min väska så vi gjorde en egen majbrasa :P Thhahahahahhaha Och sen efter ca en timma gick vi in och mötte upp de andra när det hade slutat.

Efter skolan åkte jag till skanstull med alex för att få grattis glass på Mc :D Gott! Gud så mycket folk det var på sutembolaget det var värsta kön utan för och det var poliser och vakter över allt... De kollade lägg på ungdomar som hadde köpt sprit... Det är ju valborg... Förvånar mig inte... Aja sen kollade vi i affärerna och sedan åkte vi vidare hem Och nu är jag hemma, Ska äta nu vi ses pusss :)

Japp trevlig valborg :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: