Typisk MIN mamma -.-
2010-04-28 / 23:56:50 / Allmänt

Thaahaha.. Men älskar henne mäst av allt fast hon är du och knasz i baln (ofta) :P

K:Mamma det är valborg på fredag.. M: Vad då, då dansar man runt en eld hög vah?? K:men döööööm Nej blablabla

M: jag måste ha en ny mobil klarar inte av min den är dum mot mig K:hahahahah vrf M: venne :P K:okej? K:hur ska din mobil vara då? M:man ska kuna ringa smsa på den... Inet mer behöver jag K:trågiga gamlig-.- Thhaha skoja K:men villken vill du ha då M: Jag ska nog köpa den nya x10 :D. K:men hallöööö Du kan ju inget om mobiler en och du vill ha typ den värsta mobilen i värden:0 Du frågar mig jämt att jag ska ta bort den dära fisken (bluetooth) Försöker att lära den en massa min du vill inte lysna och tycker att jag är tråkig.. Men aja som du vill :P

Hon tycker att bluetooth grejen som dyker upp ser ut som en fisk/hon vet inte en hur man öppnar ett sms:P

Denna vill hon ha/ska ha....

Ja här har vi fisken enligt Henne :P

Nu fick ni lära känna min mamma lite nice va! ;P



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: