shasha sötnosar!
2010-04-26 / 17:36:34 / Allmänt

Nu är jag hemma, Min dag har varit skit NICE! Började med slöjd -.- Och matte efter matten hade vi 2 timmars håltimme :D Åkte hem säka lite mat och va hemma och glode på tv en åkte jag tbx till skolan och hadde svenska i 40 min sen hade vi håltimme ingen, Så jag och alex drog till ringen och kolla efter en sak till min pappa och testade lite skor :) Kul kul altid kul med alex ;) Sen åkte alex hem och jag mötte upp mamma.

När mamma kom kolla vi runt lite i skanstull och jag har ju inga solbrilöööör så köpte det plus ett par balerina skor uuuuuurrr snygga sägerjag bara.... Juste min mobil är sönder (inte förvånad som hur jag tar hand om den :P) Så ingen kan ringa mig eller smsa och jag kan inte ringa någon eller smsa någon Trist :( Men ska kolla om det funkar om jag använder min ny gamla mobb, Vi får se...

Snart eller snart och snart 19.30 ska jag träna på ip så måste fixa mig nu pusss


Söta lilla jag i gör kväll :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: