O-M-G Pappa!!!!!!!!
2010-04-05 / 12:31:49 / Allmänt

I  nyss kom mamma in och sa pappa att han ringde i nyss...

KIPI: jaha??

MAMMA: Vet du vad som hände?!

KIPI: Nej, Kommer han hem i morn eller?

MAMMA: NEJ!?

KIPI: Men vad då?!!!

MAMMA
: Han har vunnit en barbar datha på Lotto!!!!!

KIPI: Men sluta ljug!

MAMMA: Nej jag gör det inte..

KIPI: Visst vi säger så vah?!!

MAMMA: Men kolla jag har skrivit upp vad det är för datha. Han ville att du skulle söka upp den och säga om du tycker om den eller inte..

KIPI: Mohahahhahahahahahahhahahahahahahha Hoppas att jag kommer få den nu. Han hra ju redan en bra!

MAMMA: Om du är snäll:)

KIPI:
Det är jag :D

acer aspire 1410 bk


Jag älskar den! Snygg SKIT platt och har allt jag vill ha! Den är värd Ca: 7500 kr står det på deras hemsida.Visst var den het?! :D




1 Kommentarer
axel / alex:

fett najs ju <3 den e fett snygg också <3333



SKRIVET DEN: 2010-04-05 KL: 18:53:04



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: