mIn söndag:)
2010-04-18 / 23:30:43 / Allmänt

Vakna av att mamma,pappa och syter byggde upp min ny söta cykel och min syster plingade på plingaren hela fucking tiden -.- Emma zZZzZZzZzZzZz eller nåt?! Pappa kom och knacka på dören vid 11.00 och jag bryddde mig inte ett dugg... Emma veker med och vi går upp och äter mumsssssssssssssssss! Sen lekte vi med min syser Wiiiiiiiih.. Senare kläde vi på os fotbolls kläderna och gick sedan till ip :) Mötte upp alla och spela semifinalen vann med  9 - 0 :D Happy face..

Åkte sedan hem och duscha/bada MYSSSSSSSSS1 :) sen kom store syter och hennes killa över ett tag.. Och sen kolla vi på tv syster gick hem och nu sitter jag här i mitt rum och bloggar!

Jag vet drygt skrivet men är sjuk trött och jag vet massa fel stavat.. KOllar inte ens på tangentbordet när jag skriver just nu. Puss ;)





happy family Thahhaha <3



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: