Min dag....
2010-04-29 / 19:19:09 / Allmänt

Började ca 3 timmar tidigare-. för att det va nån dag som våran skola ska samla in pengar och blabla blöö.... Och efter ha lysnat på 2 st tjejer som pratade om vart pengarna skulle gå till och bla låååååångtråk....Sen efter dom hadde bablat i ca 10 min så stack vi upp til klass rumet och sen skulle vi ((leka)) nåt fast vikaren var cp och tyckte inte att det var en bra ide å vi kolla på avatar...  Sen drog jag och åt och sen så hadde vi rast i typ 2 timmer hål timme på SV och sen hadde vi en debat på matten vi braåka med några killar i klassen och i en hel letion (bara för att vi älskar varandra) ..............................................................NOT!!!!!!!........... Lägger in video sen... Och sen hadde vi so-.- Och sen slutade vi och jag åkte in till stan med alex och nu sitter jag hemme :) Aja det var min dag.. Hur har ni hafft det?? puss



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: